مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-13اقتصادي

فارس من | افزایش بی سابقه قیمت چوب چالش تولید کنندگان صنعت مبلمان


یک تولید کننده مبل در یکی از روستاهای تویسرکان گفت: افزایش بی سابقه قیمت چوب راش باعث تعطیلی برخی واحدهای تولید مبل در تویسرکان و روستاهای این شهرستان و مهاجرت صاحبان این صنایع به تهران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه فارس من با ثبت پویش کوتاهی دست دلالان از بازار چوب خام و کنترل قیمت آن از مسئولان مربوطه خواستار شدند تا نحوه واردات و توزیع چوب خام تا رسیدن به دست تولید کنندگان را کنترل کنند.

  سعید کیوگی یکی از امضا کنندگان این پوش در گفت وگو با فارس گفت: بخش اعظمی از مردم در شهرستان تویسرکان در صنایعی مانند مبلمان فعالیت می کنند که در یک سال اخیر با افزایش قیمت ماده اولیه این صنعت یعنی چوب راش مواجه شده اند.

  وی بیان داشت: قیمت هر مترمکعب چوب راش طی یک سال اخیر از 10 میلیون تومان به 25 میلیون تومان افزایش یافته است و این در حالی است که قیمت جهانی آن افزایشی نداشته و در مرز نیز قیمت این کالای وارداتی با سال گذشته تفاوتی نداشته اما به واسطه حضور دلالان قیمت این کالای مصرفی از مرز تا زمانی که به دست تولید کنندگان می رسد به شدت افزایش می یابد.

  این تولید کننده مبل اظهار داشت: جمعیت قابل توجهی از مردم در شهرستان های تویسرکان و ملایر در صنعت مبل فعالیت می کنند که با توجه به افزایش قیمت چوب راش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | افزایش بی سابقه قیمت چوب چالش تولید کنندگان صنعت مبلمان

فارس من | افزایش بی سابقه قیمت چوب چالش تولید کنندگان صنعت مبلمان